Дариосиновяване
куче

Гръцката реклама на IKEA, която трогна хиляди зрители

Спечели симпатии сред зрителите и международните издания на най-доброто от света на маркетинг, сред които и AdAge.

10.9.2019

Tази гръцка реклама на IKEA, която се завъртя и в ТВ ефира и на други европейски страни, печели симпатии сред зрителите и международните издания за най-доброто от света на маркетинга, сред които и AdAge. 

ВАЖНО: Рекламите, които може да прекъснат това видео, нямат връзка с ЧЕТИРИ ЛАПИ. Ние не можем да поемем отговорност за съдържанието им.

Видеото разказва емоционална история за куче от ферма, осиновено от двойка с прекрасно малко момиченце. Кучето е щастливо в новия си дом, но и тъжи за друг опашат приятел, с който се разделя след като семейството го взима. 

Кампанията е на агенция Ogilvy Greece. Тя успява да трогне част от публиката, особено любителите на четириногите приятели на човека. Озаглавена е „Love Story“ и много важна роля в нея играе саундтракът. 

Режисирана от Foss Productions, рекламата завършва с посланието „В дома на IKEA преживявате повече, отколкото някога сте си представяли“. С това мото шведският бранд се представя в Гърция и Европа. 

осинови не купувай!

Източник

www.manager.bg.

Търсене